Process ExpressProcess Express

Uw branche

We believe organisations can do better.

Processen zijn overal, ook in uw branche. Door processen centraal te stellen organiseert u Grip en verstevigt u uw concurrentiepositie.

Handshake building

"Toen Process Express binnenkwam ging het licht aan" (directeur call center)

In deze branche speelt de paradox van de zichtbare onzichtbaarheid. De zakelijke diensverlening is namelijk een branche waarbij de onzichtbaarheid van processen een issue vormt. Iets zien wat onzichtbaar is, is fysiek onmogelijk. Maar, iets zichtbaar maken wat er wel degelijk blijkt te zijn is precies de kracht van procesdenken.

Enkele voorbeelden van opdrachten die wij hebben uitgevoerd in deze branche:

  • Begeleiden van een fusie op basis van 'eerst processen, dan organigram' met de 7 stappen van Grip, bij een zakelijk dienstverlener
  • Operationaliseren van strategie tot en met in te regelen bedrijfsprocessen, bij een vastgoedbedrijf
  • Opzetten from scratch van een nieuw op te bouwen call center, bij een service organisatie
  • Begeleiden van toolselectie rondom BPMS, bij een zakelijk dienstverlener
  • Modelleren en verbeteren van processen (Lean management), bij diverse partijen in deze branche

 

WINNAAR BPM AWARDS

Process Express 2011:
BPM Personality Award

2012:
BPM Best Practice Award

2013:
BPM Best Practice Award